1. Καθώς η γνώση μας για το διάστημα μεγαλώνει, δημιουργούνται πολλές νέες λέξεις.
2. Αν δυσκολευόμαστε, συμβουλευόμαστε το ΕΛεΦυΣ!
3. Ξέρουμε τι σημαίνουν όλες αυτές οι λέξεις στην άσκηση 1;
Βρίσκουμε ορισμούς και παραδείγματα χρήσης στο ΕΛεφυΣ!
Στη συνέχεια, γράφουμε 3 ορισμούς που μας έκαναν περισσότερη εντύπωση με τα αντίστοιχα παραδείγματα:
Γράφουμε παρακάτω τους τρεις ορισμούς που μας έκαναν εντύπωση:
Γράφουμε και τα αντίστοιχα παραδείγματα χρήσης:
4. Συνεργαζόμαστε και φτιάχνουμε μια φανταστική ιστορία!
Προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε όσο περισσότερες λέξεις μπορούμε!
Ηχογραφούμε τις ιστορίες μας!
5. Ακούμε τις ιστορίες των άλλων παιδιών και αξιολογούμε!
6. Γνωρίσαμε κάποια από τα επαγγέλματα του διαστήματος!
Παρατηρούμε την εικόνα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA).
Μετά κάνουμε μια έρευνα στην τάξη μας: Ποιο επάγγελμα είναι το πιο δύσκολο; Γιατί;
Συγκεντρώνουμε τις απαντήσεις και φτιάχνουμε μια γραφική παράσταση! Την ανεβάζουμε σε έναν ψηφιακό φελλοπίνακα που έχουμε δημιουργήσει μαζί με τη δασκάλα/τον δάσκαλο μας.