Four seasons in Japan, by Masakazu Matsumoto, CC-BY, Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)

Γιατί έχουμε εποχές; – Πώς εξηγούμε επιστημονικά;

 Γιατί στην Ελλάδα έχουμε περισσότερη ζέστη το καλοκαίρι και περισσότερο κρύο τον χειμώνα;                        

Γιατί έχουμε εποχές;

 7. Πηγαίνουμε στο ΕΛεΦυΣ στο λήμμα Γη.

Ψάχνουμε στο κριτικό σημείωμα και βρίσκουμε την οπτική αναπαράσταση για τις εποχές και την κλίση της Γης στο Φωτόδεντρο.

 8. Για να καταλάβουμε καλύτερα το φαινόμενο, παρακολουθούμε προσεκτικά την αναπαράσταση!

 9. Κάθε φυσικό φαινόμενο έχει ένα αίτιο και ένα αποτέλεσμα!

Σέρνουμε με το ποντίκι το κείμενο στο κατάλληλο κουτάκι.

Έτσι μπορούμε να εξηγήσουμε γιατί έχουμε εποχές!

10. Βλέπουμε στον χάρτη τις κυκλωμένες χώρες.

Συζητάμε: Πώς είναι οι εποχές εκεί;

Πατάμε στο + και βλέπουμε την απάντηση!

 11. Ο φίλος σας ο Μόμπο ζει και πηγαίνει σχολείο στην Ελλάδα. Είναι από τη Νιγηρία και θα ταξιδέψει στην πόλη του, την Αμπούτζα, τον Δεκέμβριο. Πολλά παιδιά στην παρέα τού είπαν να πάρει μαζί του ζεστά ρούχα και παπούτσια. Εσείς τι πιστεύετε; Μπορείτε να εξηγήσετε την άποψή σας, ώστε να βασίζεται στην επιστήμη; 

Μπορείτε να ξαναδείτε το λήμμα Γη στο ΕΛεΦυΣ.

 12. Γράφουμε ένα κείμενο, για να εξηγήσουμε την άποψή μας.

Αξιολογώ τον εαυτό μου! 

Πώς τα πήγα…

Στην επιστήμη,

Στη γλώσσα της επιστήμης,

2.5/5
2/5

Πόσα αστεράκια μού δίνω;

Πόσα αστεράκια μού δίνω;